LEADGENERATIE

POTENTIËLE KLANTEN AANTREKKEN

Een stabiele en voorspelbare stroom van kwalitatieve leads genereren is voor veel ondernemers en marketeers een uitdaging. De salesafdeling reageert vaak met: “Slechte kwaliteit” of “te druk” of “te duur”. Maar toch wil je resultaten behalen.

MAAR HOE?

Onze geïntegreerde aanpak voor leadgeneratie met een digitale multichannel aanpak is succesvol gebleken. We beginnen bij het in kaart brengen van de doelgroepen. Daarna bepalen we welke content geschikt is en via welke kanalen deze het beste verspreid kan worden. Door de inzet van digital advertising, landingspagina’s en marketing automation kunnen we ook jullie leadgeneratie schaalbaar en structureel gaan verhogen.

SUCCESFACTOREN LEADGENERATIE

PERSONA BEPALING

Een goed begrip en keuze van de juiste persona en hun customer journey is de basis  voor een succesvolle leadgeneratie funnel. Eerst onderzoek, dan actie.

KEUZE ONLINE KANALEN

Welke online kanalen sluiten aan bij jouw persona en hoe bereik je deze het beste? Hoe zet je deze kanalen het beste in om een optimale conversie te behalen?

SALES FUNNEL DESIGN

Een succesvolle sales of marketing funnel vraagt om een vooraf opgestelde aanpak. Dit startpunt zorgt ervoor dat er een goed overzicht kan worden behouden.

MEETBARE RESULTATEN

Meetbare campagne resultaten zijn onderdeel van het succes. U krijgt mogelijkheden tot bijsturen en inzicht in de succesfactoren die u verder kunt uitbouwen.

LEADGENERATIE EN LEAD NURTURING

Meer resultaat uit je website begint met leadgeneratie, maar niet elke lead is direct klaar om te kopen. Kostbare tijd van de ondernemer of salesmedewerkers wordt bespaard door lead nurturing, wat leads warmhoudt die nog even nodig hebben om te beslissen. En tegelijk verhoog je de kwaliteit van de leads. Na leadgeneratie komt lead nurturing en kwalificatie.

HOE WERKT DAT?

Op basis van een actie kun je een opvolging sturen, bijvoorbeeld: als een potentiële klant een stuk content download, een email opent, op een specifieke pagina kijkt, of op een link klikt vanuit een email.

BELANGRIJK HIERBIJ:

Conversie optimalisatie is enorm belangrijk voor een goede leadgeneratie en lead nurturing. Hiermee zorg je voor de optimale conversie van lead naar klant.

LAATSTE NIEUWS

3 redenen om te blijven bloggen

Wanneer je al jaren blogs schrijft en bijhoud gebeuren er 2 dingen. Je begint het gevoel te krijgen dat je jezelf herhaalt, en op een gegeven moment begin je jezelf af te vragen of je genoeg content hebt om een pauze te nemen. Het is verleidelijk om te denken dat je...

Lees meer

EFFECTIS

Wil je meer resultaat uit je online marketing activiteiten?

CONTACT

Adres:

Speelhuislaan 173, 4815CD, Breda

Telefoon

076 785 2323

Email

info@effectis.nl

NIEUWSBRIEF

SOCIALS