LEADGENERATIE
LEADS AANTREKKEN
Een stabiele en voorspelbare stroom van kwalitatieve leads genereren is voor veel ondernemers en marketeers een uitdaging. En als een bedrijf wel leads genereert, zijn ze vaak nog niet klaar voor sales en om klant te worden.
MAAR HOE?
Onze geïntegreerde aanpak voor leadgeneratie met een digitale multichannel aanpak is succesvol gebleken. We beginnen bij het in kaart brengen van de doelgroepen. Daarna bepalen we welke content geschikt is en via welke kanalen deze het beste verspreid kan worden. Door de inzet van digital advertising, landingspagina’s en marketing automation kunnen we ook jullie leadgeneratie schaalbaar en structureel gaan verhogen.STAPPEN IN LEADGENERATIE
PERSONA BEPALING
KEUZE ONLINE KANALEN
Welke online kanalen sluiten aan bij jouw persona en hoe bereik je hen het beste? Hoe zet je deze kanalen het beste in om een optimale conversie te behalen?
SALES FUNNEL DESIGN
MEETBARE RESULTATEN
CONTACT MAKEN MET LEADGENERATIE EN LEAD NURTURING
Meer resultaat uit je website begint met leadgeneratie, maar niet elke lead is direct klaar om te kopen. Kostbare tijd van de ondernemer of salesmedewerkers wordt bespaard door lead nurturing, wat leads warmhoudt die nog even nodig hebben om te beslissen. En tegelijk verhoog je de kwaliteit van de leads. Na leadgeneratie komt lead nurturing en kwalificatie.HOE WERKT DAT?
Op basis van een actie kun je een opvolging sturen, bijvoorbeeld: als een potentiële klant een stuk content download, een email opent, op een specifieke pagina kijkt, of op een link klikt vanuit een email.LAATSTE NIEUWS
7 Manieren om je precies op je doelgroep te richten
Ken jij je doelgroep? De meeste marketeers zullen willen dat ze ''Ja!'' of ''Natuurlijk!'' kunnen antwoorden. Helaas hebben veel merken er moeite mee om precies te bereiken wie ze willen bereiken. Het resultaat hiervan? Een marketing strategie die te breed is en voor...
Lees meerB2B lead generatie strategieën om succesvol te zijn in 2018
Wanneer je jouw lead generatie strategie succesvol wilt maken, is het tijd om te kijken naar welke strategieën het waard zijn om te behouden, en welke dit niet zijn. Sommige strategieën binnen content marketing en SEO zijn logisch om te behouden, maar het is nodig om...
Lees meer7 Google Analytics tips om je conversie percentage te verhogen
Het is makkelijk om te dromen over een hoog conversie percentage, maar dit is moeilijk om te bereiken. Niet onmogelijk. Er zijn veel tips om je conversie percentage te verhogen. Hieronder zul je verschillende manieren vinden om je conversie percentage te verhogen met...
Lees meerEFFECTIS
Even sparren?